Spis treści
Nie bez powodu endorfiny nazywane są hormonami szczęścia. Odpowiadają za dobre samopoczucie i zadowolenie, a nasz organizm wytwarza je m.in. kiedy śmiejemy się. Program Zostań ambasadorem SEYSSO nie tylko promuje regularną higienę zębów i dziąseł, ale również dzieli się pozytywną energią przez codzienną praktykę i pielęgnację. Dowiedz się, jak wziąć udział w konkursie.
Akcja rozpoczęła się 20 kwietnia i trwa do końca czerwca. W tym okresie (20.04.-30.06.) kupując jedną z dostępnych szczoteczek sonicznych SEYSSO w drogeriach HEBE* należy zarejestrować paragon lub fakturę na stronie: https://seysso.pl/zostan-ambasadorem-seysso/ a także warto podzielić się codzienną pielęgnacją na Instagramie i pokazać, jak wraz z marką dbasz o uśmiech. Nie zapomnij o oznaczeniach: @seysso_official #smilematters, #smilepositive, #zostanambasadoremSEYSSO.
Spośród zgłoszeń drugiego lipca marka wylosuje trzech laureatów, a informacja o wygranej zostanie przekazana drogą elektroniczną oraz na oficjalnym Instagramie brandu.
Poznaj markę i odkryj jej wartości
SEYSSO jest polską marką, która istnieje na rynku już od 2015 roku. Jej założyciel, Wojciech Madej, lekarz stomatolog, dzięki praktyce zawodowej stworzył brand posiadający w ofercie profesjonalne urządzenia dopasowane do potrzeb konsumentów. W asortymencie SEYSSO znajdują się zaawansowane technologicznie szczoteczki soniczne do zębów, a także inne urządzenia do higieny i pielęgnacji jamy ustnej. Dla marki niezwykle ważne są edukacja i budowanie relacji z klientami, a także zdobywanie zaufania odbiorców. Każdy produkt jest starannie zaprojektowany i dopracowany w najmniejszym szczególe, aby zapewnić maksymalną precyzję oraz satysfakcję użytkowania. Dzięki temu produkty SEYSSO zostały docenione nie tylko przez klientów, ale zdobyły również prestiżowe nagrody.
Marka obserwuje branżę stomatologiczną oraz beauty, a także śledzi, jak zmieniają się potrzeby konsumentów. Zamiast ulegać chwilowym trendom, projektuje ponadczasowe, uniwersalne urządzenia do codziennej pielęgnacji jamy ustnej, które pomagają zapewnić skuteczną ochronę zębów i dziąseł każdego dnia. Poza edukacją, marka tworzy przestrzeń do dyskusji o uśmiechu i uważnej pielęgnacji. Kampania Smile Positive, prezentując pracowników marki, w myśl piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech, udowadnia, że każdy uśmiech jest piękny dzięki swoim indywidualnym cechom, ale przede wszystkim, właśnie dlatego, że jest zdrowy. SEYSSO nie tylko promuje codzienną profilaktykę i higienę jamy ustnej, ale również zachęca, aby dzielić się uśmiechem z innymi.
Program ambasadorski
Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalna sesja zdjęciowa, która zostanie opublikowana na łamach magazynu ELLE. Po sesji zdjęciowej odbędzie się kolacja z zespołem marki, w tym z założycielem SEYSSO Wojciechem Madejem oraz brand managerem Dorotą Kowalewską.
Ambasadorzy będą mogli również uczestniczyć w eventach i wydarzeniach organizowanych przez brand.
Partnerem konkursu jest marka do pielęgnacji skóry głowy i włosów K18, także dostępna w drogeriach Hebe, która nie tylko przygotuje specjalne zestawy pielęgnacyjne dla zwycięzców, ale również zadba o zdrowe i pełne blasku włosy na sesji zdjęciowej.
*Akcja nie obejmuje modelu SEYSSO Baby Penguin